۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

امیرفرشاد ابراهیمی، جعل کارت‌های خبرنگاری و تهدید مالباختگان به دیپورت به ایران

امیرفرشاد ابراهیمی، کلاهبرداری و جعل کارت‌های خبرنگاری



http://www.pezhvakeiran.com/maghaleh-51163.html
امیرفرشاد ابراهیمی، کلاهبرداری و جعل کارت‌های خبرنگاری
امیرفرشاد ابراهیمی یکی از بنیانگذاران و اعضای هسته اولیه انصار حزب الله و همچنین دارای 2 سال عضویت در سپاه قدس می باشد که پس از پرونده نوارسازان به ترکیه آمد و به دنبال رد درخواست پناهندگی اش توسط سازمان ملل و 6 سال آوارگی در ترکیه با ازدواج با نسرین بصیری به آلمان منتقل شد. جالب اینکه خانم بصیری 30 سال بزرگتر از ابراهیمی بود. امیرفرشاد ابراهیمی پس از خروج از کشور با دروغبافی و داستان سرایی در مورد دیده ها و تجارب شخصی خود بر سر زبانها افتاد.
در دو سه سال اخیر اما، وی با اخاذی از پناهندگان سیاسی در ترکیه و وعده انتقال آنها به اروپا و امریکای شمالی ارتزاق می کند. وی در ابتدای هر اخاذی ادعا می کند با نهادهای اطلاعاتی انگلیس و امریکا در ارتباط نزدیک بوده و تشکیلاتی به نام "کمیته نجات وزارت خارجه آمریکا" را راه اندازی نموده و برای پناهندگان سیاسی در ترکیه و دیگر کشورها ویزای امریکا دریافت می کند. امیرفرشاد ابراهیمی دارای مدرک دیپلم می باشد که به علت حضورش در انصارحزب الله و سپاه قدس توانست یک شبه مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را بگیرد. در حال حاضر، وی خود را به عنوان دانشجوی فوق دکترای حقوق بشر! از دانشگاه آریزونای آمریکا معرفی می کند در حالیکه ورود اعضای فعلی و سابق گروهگ تروریستی سپاه قدس به داخل خاک آمریکا در هر شرایطی ممنوع است.
در یک کلاهبرداری گسترده، امیرفرشاد ابراهیمی در سال 1388 از محمدرضا مدحی نیز پول هنگفتی را اخاذی نمود تا برای او مدارک اقامت اروپا تهیه کند. وی در یکی دو سال اخیر، با مطرح کردن خود به عنوان فعال حقوق بشر و بویژه حقوق پناهندگان هزاران یورو درآمد داشته است. این عضو سابق سپاه قدس، حداقل از شش تن از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی که به صورت پناهنده در ترکیه و هندوستان بسر می برند اخاذی نموده است.
از جمله مالباختگانی که به امید خروج از ترکیه هزاران یورو به حساب خانم مونا معصوم زاده، همدست امیرفرشاد ابراهیمی در سوئیس واریز کرده اند، احمد هاشمی مترجم و کارمند اخراجی وزارت خارجه جمهوری اسلامی می باشد. امیرفرشاد ابراهیمی با گرفتن بیش از هزار یورو دو کارت برای احمد هاشمی و آرزو شهبازی صادر نموده است که هر دو کارت های خبرنگاری جعلی و غیرواقعی می باشد که تمامی مشخصات و جزئیات مندرج در آن از قبیل آدرس پستی، وبسایت، و تلفن غیرحقیقی و جعلی است.
قربانیان و مالباختگان بعلت تهدیداتی که از امیرفرشاد ابراهیمی دریافت نموده اند مجبور به سکوت شده اند. زیرا آقای ابراهیمی با تاکید بر اینکه با سازمان استخبارات ترکیه در ارتباط است آنها را تهدید به تحت فشار قرار دادن، بدنام کردن، اتهام جاسوسی و دیپورت به ایران نموده است.


سایت انجمن فتوژورنالیسم آلمان برای حق عضویت و هزینه صدور کارت خبرنگاری دویچه فتوژورنالیسم – که آقای ابراهیمی دست به جعل آنها می زند- جمعا 63 یورو درخواست می کند (لینک مربوطه: http://www.dfj-ev.de/en/membership ) پس، با فرض صحت ادعاهای این شیاد بین المللی مبنی بر معتبر بودن کارتهای صادر شده، چطور می شود که وی برای صدور کارتهای خبرنگاری مبلغ 1000 الی 3000 یورو مطالبه می کند؟ در ضمن، دور روز قبل ای میلی به انجمن فتوژورنالسیم فرستادم که آنها هرگونه همکاری با امیرفرشاد ابراهیمی را رد نموده و وی را به سو استفاده از کارتهای آن انجمن متهم نمودند.
آقای ابراهیمی به بهانه صدور کارت خبرنگاری و اخذ ویزا، از قربانیان خود می خواهد کارتها و مدارک شناسایی متعددی برایش بفرستند تا از آن ودارک در موقع مناسب برای گرفتن حق السکوت و ساکت کردن قربانیان استفاده نماید. همانطور که مشاهده می شود وقتی امیرفرشاد ابراهیمی نتوانست به اخاذی های خود از بنده ادامه دهد با مدارکی که برایش ارسال کرده بودم بر علیه من پرونده سازی کرد.


خانم مونا معصوم زاده
خانم مونا معصوم زاده همدست و مسئول مالی مافیای امیرفرشاد ابراهیمی می باشد. وی ساکن سوئیس می باشد ولی 4 ماه از سال را در تهران به سر می برد. مونا معصوم زاده تحت پوشش تشکل به اصطلاح خیریه و حقوق بشری بنام "دستهای یاری رسان" در سوئیس به اخاذی از بیماران مستاصل در داخل ایران پرداخته و متاسفانه از حمایت و تامین مالی تشکلهای حقوق بشری بین المللی نیز برخوردار است. جالب اینجاست که وی بی هیچ مانع و مشکلی به ایران هم رفت و آمد دارد و هم از داخل ایران و هم در خارج از کشور به جمع آوری وجه نقد می پردازد؛ بطوریکه برخی از قربانیان، به حساب بانکی او در ایران پول واریز نموده اند که در واقع این یکی از نقاط تاریکی است که نیازمند روشنگری می باشد. متاسفانه وی حتی با بی بی سی فارسیهم مصاحبه می کند و فعالیتهای غیرقانونی خود را در فضای مجازی در فیسبوک و اینترنت در ایران و اروپا پیگیری می نماید؛ همچنانکه امیرفرشاد ابراهیمی نیز بارها به عنوان کارشناس به صدای آمریکا دعوت می شود.
تعدادی از افراد مالباخته عبارتند از آقای احمد هاشمی کارمند سابق وزارت خارجه و پناهنده در ترکیه، خانم آرزو شهبازی پناهنده در ترکیه، خانم ناهید فرهاد فعال سیاسی و روزنامه نگار در ترکیه، عبدالکریم رستمی میرفرد روزنامه نگار و همکار رادیو کوچه در هندوستان، فرشاد محمدی فعال سیاسی چپگرا و روزنامه نگار پناهنده در ترکیه.
همچنین اخاذی های میلیونی از سردار مدحی و تلاش برای اغفال آقای ابوالفضل اسلامی دیپلمات ناراضی و آزادیخواه جمهوری اسلامی در ژاپن از جمله اقدامات مجرمانه باند امیرفرشاد ابراهیمی می باشد.
برخی از دلایل مجرمانه و غیرقانونی بودن اقدامات آقای ابراهیمی:
در تاریخ 16 اکتبر 2012، دعوتنامه ای جعلی که از خبرگزاری گفتنیها (گونا) - که وجود خارجی ندارد - برای احمد هاشمی فرستاده شد تا برای اخذ ویزا به سفارت امریکا در آنکارا نشان داده شود. این دعوتنامه جعلی بسیار ابتدایی و ناشیانه تهیه شده و دارای غلطهای املایی و گرامری فاحش انگلیسی و بعضا نامفهوم است. این خبرگزاری نه دارای وبسایت و نه هیچگونه مشخصات یک خبرگزاری است و اسم فرد امضا کننده به عنوان مدیر خبرگزاری جعلی است و هیچ مشخصات واقعی از این فرد و از این خبرگزاری در سرچها موجود نیست. شماره تلفنی که در این به اصطلاح سربرگ آن خبرگزاری کزایی نوشته شده اشتباه و جعلی است چون کد آلمان 0049 و کد برلین 030 هست که هیچ کدام از این مشخصات در آن شماره تلفن دیده نمی شود. و این شماره ای که در سربرگ قید شده: 01721560702 وجود خارجی ندارد. این شماره با کد آلمان و برلن و بدون کد شماره گیری گردید ولی هیچ نتیجه ای گرفته نشد. آدرس پستی مندرج در دعوتنامه و کارتهای خبرنگاری، توسط دو ایرانی ساکن در آلمان بررسی و غیرواقعی بودن آن احراز گردید. مشخصات کارتهایی که برای احمد هاشمی و آرزو شهبازی صادر شده نیز به همین منوال دربردارنده اطلاعاتی سرتاسر اشتباه و جعلی می باشد.
برخی مشخصات تماس مربوط به باند امیرفرشاد ابراهیمی:
شماره موبایل خانم مونا معصوم زاده و یا مونا مسعودی (به احتمال قوی این دو یک فرد هستند): 004915786779428
شماره موبایل امیرفرشاد ابراهیمی: 0019493578956
شماره موبایل ثریا (امیرفرشاد ابراهیمی ادعا می کند این فرد همسرش می باشد در حالیکه چنین فردی واقعیت ندارد): 00491636363711
شماره موبایل امیر شکوری زاده همدست امیرفرشاد ابراهیمی در محله سائیمه کادین آنکارا- ترکیه: 00905433176248
شماره حساب خانم مونا معصوم زاده در سوئیس (ولی در حال رفت و آمد به ایران) که مبالغ به آن حساب واریز شد:
Bank Name: UBS
Account Number:
02790011100140Z
IBAN:
CH320027927911100140Z
Owner: MONA Masoumzadeh
Fee: 350 Euro
SWIFT /BIC: UBSWCHZH80A
amount: 1020 Euro: 20 euro hazineh post Express




جعلیات و داستان پردازی غیر حرفه ای و مضحک امیرفرشاد ابراهیمی دو روز پس از افشاگری های مالباختگان در مورد اخاذی ها و جعل کارت خبرنگاری و کلاهبرداری:

همانطور که مشاهده می شود این شیاد انصار حزب اللهی و عضو گروهک تروریستی سپاه قدس بدون اینکه توضیحی در مورد اخاذی ها، جعل کارت و کلاهبرداری های خود، با سوء استفاده از مدارکی که از قربانیان خود خواسته بود تا برایشان کارتهای جعلی صادر کند دست به یک داستان سرایی ضد و نقیض و مضحک زده و ادعا دارد در ایران، ترکیه و اروپا و امریکا "کمیته نجات وزارت خارجه"تیمهایی دارد که در خدمت این شیاد بوده و به حقیقت یابی مشغول هستند. وی با تماس با تک تک روزنامه نگاران، فعالان سیاسی و آزادی خواهانی که از آنها اخاذی نموده و نامشان در فوق اشاره شده است آنها را به دیپورت به ایران تهدید نموده است.

این هم توهمات و دروغ بافی امیر فرشاد ابراهیمی:

احمد هاشمی؛ مترجم سران سه قوه یا مامور امنیتی ؟


pass
بیشتر از بیست سال است که در کنار همه فراز و نشیب ها و تند روی ها و کند روی هائی که در زندگی ام داشته ام روزنامه نگاری و کار مطبوعاتی در کنار همه آنها بوده است ، در خلال همه این سالها نیز آموخته ام که چی بنویسم و چه زمانی و چگونه بنویسم همچنین آموخته ام چی ننویسم و چرا نباید بنویسم !
می گویند حرفه ای ها در کلامشان نه تهدید میکنند و نه تعریف بلکه برای اثبات و معرفی خودشان ، گذشته وقبلی ها را نشان بعدی ها می دهند ، تجربه مطالب «گفتنی ها » در چند چیز مشترک است : نخست آنکه تا صحت و سقم مطلبی صد در صد برایم روشن نشود هیچ وقت اقدام به انتشار آن نمی کنم و دوم آنکه هیچگاه بر علیه منتقدان و مخالفان واقعی جمهوری اسلامی حتی اگر اعتقاداتشان و خط فکری شان مخالف و یا بر علیه من باشد مطلبی نمی نویسم چراکه هدف من آنها نیستند (البته فرقه مجاهدین خلق را از این دسته مستثنی می دانم چرا که همانطور که بارها و بارها گفته ام اینان ورژن کراواتی جمهوری اسلامی هستند ) .
همین دو اصل با عث شده است که تا به امروز هیچ کدام از نوشته و ها و روشنگری ها به خطا نرفته و به جرات اعلام می کنم که حتی یک خط ازروشنگری های این صفحه تا به امروز خلاف آن ثابت نشده است و از همین روست که از عصر روز هیجده تیر سال ۱۳۷۸ تا به امروز یعنی قریب به چهارده سال که اقدام به فریاد و روشنگری بر علیه این نظام دیکتاتوری نموده ام ، خواب را بر عمال امنیتی و سیاسی و… جمهوری اسلامی حرام کرده ام و با هر مطلبی که انتشار داده ام ضربه ای به خانه لرزان این رژیم زده ام .
گواه دیگری می گیرم ؛ چهار سال پیش وقتی پرده از چهره «محمد رضا مدحی» برداشتم و وی را عامل دست چندم و سرکوبگر رژیم معرفی کردم بسیاری خندیدند و بسیاری هم اتهام زدند و تعدادی هم که عاقلتر بودند سکوت برقرار کردند ، این در حالی بود که بسیاری از کسانی که خود را عقل کل اپوزیسیون می دانند برای وی فرش قرمز پهن کرده و کنفرانس مطبوعاتی می گذاشتند و مدام در رسانه ها و ابزار اطلاع رسانی خویش از او به عنوان تنها ناجی ایران نام می بردند ، دو سال گذشت تا حقانیت من مشخص شد و رو سیاهی البته بر ذغال ماند !
حالا مجددا همان داستان نخ نمای ماشین توطئه و تخطئه و تخریب به راه افتاده است و طنز ماجرا اینجاست که هیچ تغییری هم در روش و راه خود نداده اند ، اگر بیاد داشته باشید مدحی نیز همان زمان اعلام کرده بود که در قبال مساعدت من برای خروج وی از کشور مبلغ پانصد هزار یورو به من داده است ! البته مبلغ آنقدر بالا بود که کمتر کسی آن را باور می کرد .
جمهوری اسلامی و نیروهای امنیتی پیرامونش چون هر روزبیشتر از دیروز از ریزش نیروهایش می هراسد و کناره گیری عواملش از خدمتگزاری برای آنها و یا خروج آنها از کشور برایش کابوس ابدی است لذا از هر راهی برای سیاه نشان دادن فردای کسانی که از ایران خارج می شوند وارد می شود ، یکی ازاین پروژه ها چندی است توسط فردی به نام احمد هاشمی در حال رقم خوردن است .که مشروح آن بدین شرح است :
نامبرده یک ماه پس از خروج از ایران و اقامت در استانبول اقدام به برقراری تماس با من نموده و درخواست کمک مالی و مساعدت جهت رسیدن به یک کشور امن داشته ، وی مدعی شد از کارمندان رسمی و ارشد وزارت امور خارجه بوده که در عین حال مترجم سران و مدیران ارشد هر سه قوه کشور نیز بوده و پس از حوادث انتخابات ریاست جمهوری چون از مبلغین مهندس موسوی بوده اخراج و حکم جلب و بازداشتش نیز صادر شده که شبانه ازایران به همراه همسرش به طور غیر قانونی فرار می نماید و به ترکیه آمده ، ضمنا نامبرده به شدت نیز اظهار می داشت که از دوستان من وهمکلاسی های من در دانشکده حقوق دانشگاه تهران بوده که البته ورای اینکه من به یاد نمی آوردم اما پس ازپرس و جو از تعدادی از دوستان متوجه شدم که ظاهرا همدوره ای بوده ایم و این بخش را درست می گوید .
بلافاصله پس از شنیدن اظهارات نامبرده یک تیم تشکیل شده و موضوع را به اطلاع سفارتخانه یکی از کشورهای غربی در ترکیه رساندیم که ترتیب خروج وی ازترکیه با صدور برگه خروج موقت داده شود ، در همان ایام بود که از طریق اداره اتباع بیگانه پلیس ترکیه اعلام شد که هم نامبرده و هم همسرش دارای پاسپورت قانونی و معتبر می باشند و بصورت قانونی ازطریق مرز هوایی استانبول وارد ترکیه شده اند !
pass2
در بعد از بررسی های بیشترو با استفاده از چند دوست معتمد در داخل کشور نیز مشخص شد که نامبرده به هیچ وجه مدیر و یا کارمند ارشد و میانی و رسمی و یا حتی قرار دادی وزارت امور خارجه نبوده است ! تنها ارتباط نامبرده با وزارت امورخارجه قرار دادی بوده است که «شرکت طاهر نیروی پارسیان » با وزارت امورخارجه مبنی بر تامین نیروی انسانی و کارگر به صورت روز مزد با آنها داشته و از همین رهگذر در طی چند پروژه خاص و مشخص و زمان دار به جهت آنکه در مراسمها و مجالس و کنفرانسها و دیدارهای وزارت امور خارجه کمبود مترجم در آن وزارتخانه احساس شده به همین منظور نیز از وی برای کار مترجمی استفاده شده است و با وی قرار داد بسته شده :
taher taher2
اما «شرکت طاهر نیروی پارسیان» از جمله شرکتهای پوششی و خدماتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که ازاین شرکت در پروژه های وزارت امورخارجه و وزارت دفاع به منظور تامین خدمات نیروی انسانی و عقد قراردادهای داخلی و خارجی استفاده می گردد ، مدیران این شرکت نیز عبارتند از : سردار سرتیپ پاسدار جواد درویشوند معاون و مشاور سابق وزارت دفاع ، که نامبرده دو تن از بستگان خود را نیز به نامهای هادی و فاطمه درویشوند را نیز وارد این شرکت نموده و همچنین سرتیپ پاسدار حسن خلوصی ، شاید نام حسن خلوصی برای بسیاری از زندانیان سیاسی دهه شصت و هفتاد نام آشنایی باشد : «پاسدار حسن خلوصی رئیس دفتر حفاظت اطلاعات و ارشاد زندان اوین » .
تحقیقات نسبت به احمد هاشمی متاسفانه هرچه به جلو می رفت بحث برانگیز تر می شد به عنوان مثال مشخص گردید نامبرده از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ یعنی تا قبل ازپیوستن به شرکت طاهر نیروی پارسیان از خبرنویسان وتحریریه سطح یک «باشگاه خبرنگاران جوان » بوده است ، جهت اطلاع لازم به یادآوری است باشگاه خبرنگاران جوان از ابواب جمعی معاونت سیاسی صدا و سیما است که در تعامل مستقیم با وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران می باشد و از این مجموعه در کنار خبرگزاری فارس٬ روزنامه «جوان» و سایت‌های زنجیره‌ای وابسته به «مجتمع رسانه‌ای اطلس» با عنوان رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران یاد می‌شود:
820752_209651549179654_804014031_o
بخشی از وظایف این رسانه‌ها که بسیاری از آن‌ها پس از وقایع سال ۱۳۸۸راه‌اندازی شده‌اند پرونده‌سازی علیه فعالان سیاسی‌-‌مدنی و رسانه‌ای است، در این میان «باشگاه خبرنگاران جوان» به دلیل سابقه امنیتی مدیر آن «سردار ابراهیم زادگان »٬ همکاری تنگاتنگی با نهاد‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی دارد. نکته اینجا بود که سردار ابراهیم زادگان معرف و ضامن آقای هاشمی به شرکت طاهر نیروی پارسیان نیز بوده است !
پس از آن و با تحقیق دیگری از محل اقامت احمد هاشمی (که هر شهروند تهرانی دیگر که احیانا اگر شائبه ای در ذهنش است می تواند به محل رفته و پرس وجو نماید) بسیاری از ساکنان و همسایگان وی نیز اظهار داشتند در بسیاری از مواقع احمد هاشمی با خودروهایی با پلاک سپاه در محل تردد می نموده است و چند نفری نیز وی را با لباس فرم سپاه پاسداران دیده اند (آدرس محل سکونت وی :تهران ، تهرانپارس – خیابان ۱۹۶ غربی پلاک ۱۵۵) ، گفتنی است نامبرده اصلا به علت همین عضویت در زیر مجموعه های سپاه بوده است که به خدمت سربازی اعزام نشده و معافیت پرسنلی همانند دیگر پرسنل رسمی نظامی کشور داشته است .
با روشن شدن تحقیقات و اظهارات ضد ونقیض نامبرده وکشف این مسئله که نامبرده با مراجعه به کنسولگری اسرائیل در استانبول موارد کذب دیگری را نیز در قبال اخذ دو هزار دلار بیان کرده مشخص شد که بی شک وی عنصر تازه نفس دیگری است که به منظورهای مورد نظر جمهوری اسلامی از کشور خارج شده و اقدام به جذب کادر و دوست در بین اپوزیسیون می نماید .
باکنار کشیدن من و تیم مذکور که به جهت کمک به انتقال وی تشکیل شده بود و ناکام ماندن فاز اصلی ماموریت وی به جهت اعزام به یک کشور غربی ایشان کار خود را در همان ترکیه و با جمع آوری تعداد دیگری ازپناهنجویان آغاز کرده است که صرفا نشانگر این است که پناهجویان ایرانی در ترکیه و دیگر کشورها عاقبت دهشتناکی در انتظارشان است و نه تنها هیچ نهادی پیگیر کارشان نیست بلکه همه در پی اخاذی و اغفال و کلاهبرداری از آنان می باشند .
کوتاه سخن و در آخر تنها یک سئوال که : چگونه است که فردی که خود را مدیر ارشد وزارت امور خارجه و مترجم سران سه قوه معرفی می نماید ، برای درخواست و بررسی پرونده پناهندگی اش حاضر شده است پول و رشوه پرداخت نماید ؟ این سئوال البته سئوال بی جوابی است که محمد رضا مدحی هم ازپاسخ به آن طفره می رفت که چگونه فردی که خود را مشاور خامنه ای و کل نظام می خواند و مدعی بود هزاران گیگ اطلاعات از درون رژیم دارد برای خروج از تایلند و اخذ پناهندگی پانصد هزار یورو داده است ؟
ای کاش فرستادگان امنیتی جمهوری اسلامی لا اقل برای تنوع هم که شده شیوه و اتهامات خویش را تغییر می دادند نه فقط نام و نام خانوادگی شان را !
پی نوشت :
جهت اطلاع ساعاتی پس از انتشار این مطلب در تماسی تلفنی نامبرده ضمن فحاشی و تهدیدات بی شمار علنا اعلام کرده که به زودی می آید و مرا می کشد و زندانش را هم می رود و سرافرازانه به ایران برمی گردد که خوشبختانه صدای نامبرده هم ضبط شده است .

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری




واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری


واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری
در واکنش به انتشار مطلبی در سایت پژواک ایران مبنی بر صدور کارتهای خبرنگاری جعلی و ادعای اخذ ویزا برای تعدادی از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی پناهنده در ترکیه، امیرفرشاد ابراهیمی در وبلاگ سرتاسر دروغ و اتهام افکنی خود مقاله ای را منتشر نمود. وی بجای پاسخگویی و پرداختن به شائبه جعل و مدرک سازی خود و همکارش خانم مونا معصوم زاده بنیانگذار سازمان به اصطلاح خیریه دستهای یاری رسان شروع به داستان سرایی برعلیه برخی از مالباختگان و قربانیان زده و آنها را به عنوان عامل و نفوذی وزارت اطلاعات رژیم که از سفارت اسرائیل پول می گرفته اند معرفی کرد! وی در مقاله خود توضیح نمی دهد که اگر احمد هاشمی، مترجم احمدی نژاد و کارمند وزارت خارجه، فرد اطلاعاتی و نفوذی است چگونه می توانسته با سفارت اسرائیل (کشوری که ایران رویای نابودی آن را دارد) ارتباط و از آنها پول گرفته باشد.
ebrahimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
چند نکته در مورد ادعاهای امیرفرشاد ابراهیمی:
آقای ابراهیمی هیچ توضیحی در مورد خبرگزاری من درآوردی خود بنام خبرگزاری گفتنی ها (گونا) نداده است (تصویر فوق). این چه خبرگزاری است که فاقد وبسایت، آدرس ثابت، شماره تلفن و هر گونه مشخصات اولیه و لازم دیگر است؟ آیا به صرف اینکه فردی – که دارای عضویت در گروهک تروریستی سپاه قدس می باشد – یک وبلاگ راه اندازی می کند می تواند ادعا کند یک آژانس خبری و خبرگزاری تاسیس نموده است؟ در این صورت هر فردی می تواند در خانه نشسته و با استفاده از رایانه خانگی خود، دهها و بلکه صدها خبرگزاری تاسیس نموده و به انتشار جعلیات بپردازد.
آقای ابراهیمی در حالیکه از احمد هاشمی اخاذی نموده تا ویزای امریکا یا اروپا را برای او بگیرد در اینجا مدعی می شود احمد هاشمی از او درخواست کمک مالی نموده است!
برخلاف ادعای ابراهیمی، احمد هاشمی در وبلاگش خود را نه به عنوان مدیر ارشد بلکه به عنوان کارمند وزارت خارجه و مترجم روسای قوا و مدیران ارشد نظام معرفی کرده است.
آقای ابراهیمی بجای اطلاعاتی و مزدور خواندن قربانیانی که از آنها اخاذی کرده است باید توضیح دهد به چه مناسبتی از پناهندگان پول گرفته و برایشان کارت خبرنگاری جعلی صادر کرده است.
امیرفرشاد ابراهیمی در مقاله خود توضیح نداده است که چرا عبدالکریم رستمی را تهدید کرده تا در صورتیکه قضیه اخاذی 3000 یورویی امیرفرشاد ابراهیمی را افشا کند او را از هندوستان دیپورت خواهد کرد. آقای ابراهیمی پس از اخذ پول هیچ اقدامی برای صدور مدارک مسافرتی برای آقای رستمی که ویزای اقامتش در هندوستان منقضی شده به عمل نیاورده است. ابراهیمی توضیح نداده که چرا 1200 یورو از خانم ناهید فرهاد گرفته ولی برای وی کارت خبرنگاری معتبر صادر ننموده است. وی همچنین در مورد اخاذی 900 یورویی از آقای فرشاد محمدی برای صدور کارت خبرنگاری تقلبی توضیحی نداده است.
سایت انجمن فتوژورنالیسم آلمان برای حق عضویت و هزینه صدور کارت خبرنگاری دویچه فتوژورنالیسم – که آقای ابراهیمی دست به جعل آنها می زند- جمعا 63 یورو درخواست می کند پس، با فرض صحت ادعاهای این شیاد بین المللی مبنی بر معتبر بودن کارتهای صادر شده، چطور می شود که وی برای صدور کارتهای خبرنگاری مبلغ 1000 الی 3000 یورو مطالبه می کند؟
آقای ابراهیمی به بهانه صدور کارت خبرنگاری و اخذ ویزا، از قربانیان خود می خواهد کارتها و مدارک شناسایی متعددی برایش بفرستند تا از آن ودارک در موقع مناسب برای گرفتن حق السکوت و ساکت کردن قربانیان استفاده نماید. همانطور که مشاهده می شود وقتی امیرفرشاد ابراهیمی نتوانست به اخاذی های خود از احمد هاشمی ادامه دهد با مدارکی که از این کارمند وزارت خارجه داشت بر علیه او پرونده سازی کرد.
ahmad hashemi 1
بسیاری از خبرنگاران و روزنامه نگاران ایرانی به علت عدم ثبات شغلی حرفه روزنامه نگاری و توقیف شدن مطبوعات از امنیت شغلی برخوردار نبوده و در مراکز مختلف تهیه خبر از جمله باشگاه خبرنگاران جوان مشغول به کار می شوند. ابراهیمی کارکنان این مرکز را به سپاه ربط داده است. اگر قرار باشد با این چنین منطقی پیش برویم همه افراد وابسته به سپاه هستند بعلت اینکه بخش خصوصی واقعی در ایران وجود ندارد و در نگاه کلان، کل کشور در کنترل و مدیریت سپاه و بسیج است.

عکسی مشترک از امیرفرشاد ابراهیمی عنصر اطلاعاتی و شکنجه گر و مجتبی خامنه ای پسر رهبر خونخوار جمهوری اسلامی

عکسی مشترک از امیرفرشاد ابراهیمی عنصر اطلاعاتی و شکنجه گر و مجتبی خامنه ای پسر رهبر خونخوار جمهوری اسلامی
عکسی مشترک از امیرفرشاد ابراهیمی عنصر اطلاعاتی و شکنجه گر و مجتبی خامنه ای پسر رهبر خونخوار جمهوری اسلامی

امیرفرشاد ابراهیمی، کلاهبرداری و جعل کارت‌های خبرنگاری



امیرفرشاد ابراهیمی، کلاهبرداری و جعل کارت‌های خبرنگاری




http://www.pezhvakeiran.com/maghaleh-51163.html
امیرفرشاد ابراهیمی، کلاهبرداری و جعل کارت‌های خبرنگاری
امیرفرشاد ابراهیمی یکی از بنیانگذاران و اعضای هسته اولیه انصار حزب الله و همچنین دارای 2 سال عضویت در سپاه قدس می باشد که پس از پرونده نوارسازان به ترکیه آمد و به دنبال رد درخواست پناهندگی اش توسط سازمان ملل و 6 سال آوارگی در ترکیه با ازدواج با نسرین بصیری به آلمان منتقل شد. جالب اینکه خانم بصیری 30 سال بزرگتر از ابراهیمی بود. امیرفرشاد ابراهیمی پس از خروج از کشور با دروغبافی و داستان سرایی در مورد دیده ها و تجارب شخصی خود بر سر زبانها افتاد.
در دو سه سال اخیر اما، وی با اخاذی از پناهندگان سیاسی در ترکیه و وعده انتقال آنها به اروپا و امریکای شمالی ارتزاق می کند. وی در ابتدای هر اخاذی ادعا می کند با نهادهای اطلاعاتی انگلیس و امریکا در ارتباط نزدیک بوده و تشکیلاتی به نام "کمیته نجات وزارت خارجه آمریکا" را راه اندازی نموده و برای پناهندگان سیاسی در ترکیه و دیگر کشورها ویزای امریکا دریافت می کند. امیرفرشاد ابراهیمی دارای مدرک دیپلم می باشد که به علت حضورش در انصارحزب الله و سپاه قدس توانست یک شبه مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را بگیرد. در حال حاضر، وی خود را به عنوان دانشجوی فوق دکترای حقوق بشر! از دانشگاه آریزونای آمریکا معرفی می کند در حالیکه ورود اعضای فعلی و سابق گروهگ تروریستی سپاه قدس به داخل خاک آمریکا در هر شرایطی ممنوع است.
در یک کلاهبرداری گسترده، امیرفرشاد ابراهیمی در سال 1388 از محمدرضا مدحی نیز پول هنگفتی را اخاذی نمود تا برای او مدارک اقامت اروپا تهیه کند. وی در یکی دو سال اخیر، با مطرح کردن خود به عنوان فعال حقوق بشر و بویژه حقوق پناهندگان هزاران یورو درآمد داشته است. این عضو سابق سپاه قدس، حداقل از شش تن از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی که به صورت پناهنده در ترکیه و هندوستان بسر می برند اخاذی نموده است.
از جمله مالباختگانی که به امید خروج از ترکیه هزاران یورو به حساب خانم مونا معصوم زاده، همدست امیرفرشاد ابراهیمی در سوئیس واریز کرده اند، احمد هاشمی مترجم و کارمند اخراجی وزارت خارجه جمهوری اسلامی می باشد. امیرفرشاد ابراهیمی با گرفتن بیش از هزار یورو دو کارت برای احمد هاشمی و آرزو شهبازی صادر نموده است که هر دو کارت های خبرنگاری جعلی و غیرواقعی می باشد که تمامی مشخصات و جزئیات مندرج در آن از قبیل آدرس پستی، وبسایت، و تلفن غیرحقیقی و جعلی است.
قربانیان و مالباختگان بعلت تهدیداتی که از امیرفرشاد ابراهیمی دریافت نموده اند مجبور به سکوت شده اند. زیرا آقای ابراهیمی با تاکید بر اینکه با سازمان استخبارات ترکیه در ارتباط است آنها را تهدید به تحت فشار قرار دادن، بدنام کردن، اتهام جاسوسی و دیپورت به ایران نموده است.
خانم مونا معصوم زاده
خانم مونا معصوم زاده همدست و مسئول مالی مافیای امیرفرشاد ابراهیمی می باشد. وی ساکن سوئیس می باشد ولی 4 ماه از سال را در تهران به سر می برد. مونا معصوم زاده تحت پوشش تشکل به اصطلاح خیریه و حقوق بشری بنام "دستهای یاری رسان" در سوئیس به اخاذی از بیماران مستاصل در داخل ایران پرداخته و متاسفانه از حمایت و تامین مالی تشکلهای حقوق بشری بین المللی نیز برخوردار است. جالب اینجاست که وی بی هیچ مانع و مشکلی به ایران هم رفت و آمد دارد و هم از داخل ایران و هم در خارج از کشور به جمع آوری وجه نقد می پردازد؛ بطوریکه برخی از قربانیان، به حساب بانکی او در ایران پول واریز نموده اند که در واقع این یکی از نقاط تاریکی است که نیازمند روشنگری می باشد. متاسفانه وی حتی با بی بی سی فارسیهم مصاحبه می کند و فعالیتهای غیرقانونی خود را در فضای مجازی در فیسبوک و اینترنت در ایران و اروپا پیگیری می نماید؛ همچنانکه امیرفرشاد ابراهیمی نیز بارها به عنوان کارشناس به صدای آمریکا دعوت می شود.
تعدادی از افراد مالباخته عبارتند از آقای احمد هاشمی کارمند سابق وزارت خارجه و پناهنده در ترکیه، خانم آرزو شهبازی پناهنده در ترکیه، خانم ناهید فرهاد فعال سیاسی و روزنامه نگار در ترکیه، عبدالکریم رستمی میرفرد روزنامه نگار و همکار رادیو کوچه در هندوستان، فرشاد محمدی فعال سیاسی چپگرا و روزنامه نگار پناهنده در ترکیه.
همچنین اخاذی های میلیونی از سردار مدحی و تلاش برای اغفال آقای ابوالفضل اسلامی دیپلمات ناراضی و آزادیخواه جمهوری اسلامی در ژاپن از جمله اقدامات مجرمانه باند امیرفرشاد ابراهیمی می باشد.
برخی از دلایل مجرمانه و غیرقانونی بودن اقدامات آقای ابراهیمی:
در تاریخ 16 اکتبر 2012، دعوتنامه ای جعلی که از خبرگزاری گفتنیها (گونا) - که وجود خارجی ندارد - برای احمد هاشمی فرستاده شد تا برای اخذ ویزا به سفارت امریکا در آنکارا نشان داده شود. این دعوتنامه جعلی بسیار ابتدایی و ناشیانه تهیه شده و دارای غلطهای املایی و گرامری فاحش انگلیسی و بعضا نامفهوم است. این خبرگزاری نه دارای وبسایت و نه هیچگونه مشخصات یک خبرگزاری است و اسم فرد امضا کننده به عنوان مدیر خبرگزاری جعلی است و هیچ مشخصات واقعی از این فرد و از این خبرگزاری در سرچها موجود نیست. شماره تلفنی که در این به اصطلاح سربرگ آن خبرگزاری کزایی نوشته شده اشتباه و جعلی است چون کد آلمان 0049 و کد برلین 030 هست که هیچ کدام از این مشخصات در آن شماره تلفن دیده نمی شود. و این شماره ای که در سربرگ قید شده: 01721560702 وجود خارجی ندارد. این شماره با کد آلمان و برلن و بدون کد شماره گیری گردید ولی هیچ نتیجه ای گرفته نشد. آدرس پستی مندرج در دعوتنامه و کارتهای خبرنگاری، توسط دو ایرانی ساکن در آلمان بررسی و غیرواقعی بودن آن احراز گردید. مشخصات کارتهایی که برای احمد هاشمی و آرزو شهبازی صادر شده نیز به همین منوال دربردارنده اطلاعاتی سرتاسر اشتباه و جعلی می باشد.
برخی مشخصات تماس مربوط به باند امیرفرشاد ابراهیمی:
شماره موبایل خانم مونا معصوم زاده و یا مونا مسعودی (به احتمال قوی این دو یک فرد هستند): 004915786779428
شماره موبایل امیرفرشاد ابراهیمی: 0019493578956
شماره موبایل ثریا (امیرفرشاد ابراهیمی ادعا می کند این فرد همسرش می باشد در حالیکه چنین فردی واقعیت ندارد): 00491636363711
شماره موبایل امیر شکوری زاده همدست امیرفرشاد ابراهیمی در محله سائیمه کادین آنکارا- ترکیه: 00905433176248
شماره حساب خانم مونا معصوم زاده در سوئیس (ولی در حال رفت و آمد به ایران) که مبالغ به آن حساب واریز شد:
Bank Name: UBS
Account Number:
02790011100140Z
IBAN:
CH320027927911100140Z
Owner: MONA Masoumzadeh
Fee: 350 Euro
SWIFT /BIC: UBSWCHZH80A
amount: 1020 Euro: 20 euro hazineh post Express

امیرفرشاد ابراهیمی از انصاری حزب الله تا اخاذی از احمد هاشمی مترجم رئیس جمهور

امیرفرشاد ابراهیمی از انصاری حزب الله تا اخاذی از احمد هاشمی مترجم رئیس جمهور



امیرفرشاد ابراهیمی از انصاری حزب الله تا اخاذی از احمد هاشمی مترجم رئیس جمهور

امیرفرشاد ابراهیمی یکی از اعضای انصار حزب الله و سپاه قدس می باشد که پس از پرونده موسوم به نوارسازان به ترکیه آمد و پس از 6 سال اقامت در ترکیه و عدم موفقيت در اخذ پناهندگي, ناگزير با ازدواج با خانم نسرین بصیری – که 40 سال از خودش بزرگتر بود- با ويزاي ازدواج به آلمان منتقل شد. امیرفرشاد ابراهیمی پس از خروج از کشور با دروغبافی و داستان سرایی در مورد دیده ها و تجارب شخصی خودبا ياري برخي رسانه ها از جمله صداي آمريکا بر سر زبانها افتاد. در دو سه سال اخیر اما، وی با اخاذی از پناهندگان سیاسی در ترکیه و وعده انتقال آنها به اروپا و امریکای شمالی ارتزاق می کند. وی در ابتدای هر اخاذی ادعا می کند با نهادهای جاسوسی انگلیس و امریکا در ارتباط نزدیک بوده و تشکیلاتی به نام “گروه نجات وزارت خارجه آمریکا” را راه اندازی نموده و برای پناهندگان سیاسی ویزای امریکا دریافت می کند. امیرفرشاد ابراهیمی دارای مدرک دیپلم می باشد که به علت حضورش در انصارحزب الله و سپاه قدس توانست یک شبه مدرک کارشناسی خود را بگیرد ولی با قضایای نوارسازان، این مدرک از وی پس گرفته شد. بنابراین، وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد ولی خود را به عنوان دانشجوی فوق دکترای حقوق بشر! از دانشگاه آریزونای آمریکا معرفی می کند در حالیکه ورود اعضای فعلی و سابق گروهگ تروریستی سپاه قدس به آمریکا در هر شرایطی ممنوع است.
در یک کلاهبرداری گسترده، امیرفرشاد ابراهیمی در سال 1388 از محمدرضا مدحی نیز 50 هزار یورو اخاذی نمود تا برای او مدارک اقامت اروپا تهیه کند. وی درسال هاي اخیر، با مطرح کردن خود به عنوان فعال حقوق بشر و بویژه حقوق پناهندگان هزاران یورو درآمد داشته است. این عضو سابق سپاه قدس، از شش تن از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی که به صورت پناهنده در ترکیه و هندوستان بسر می برند اخاذی نموده است.
از جمله مالباختگانی که به امید خروج از ترکیه هزاران یورو به حساب خانم مونا معصوم زاده، همدست امیرفرشاد ابراهیمی در سوئیس واریز کرده اند، احمد هاشمی مترجم احمدی نژاد و کارمند اخراجی وزارت خارجه می باشد که در برنامه روی خط روز پنج شنبه 8 فروردین (ويدئو اظهارات احمد هاشمي عليه اميرفرشاد ابراهيمي در صداي آمريکا) دست به افشاگری زد. امیرفرشاد ابراهیمی با گرفتن هزاران یورو دو کارت برای احمد هاشمی و آرزو شهبازی صادر نموده است که هر دو کارت های خبرنگاری جعلی و غیرواقعی می باشد که تمامی جزئیات آن از قبیل آدرس پستی، وبسایت، تلفن دارای مشخصات جعلی است.
صدور دعوتنامه های جعلی برای افراد از جمله اقدامات دیگر آقای ابراهیمی می باشد. با وجود اینکه کمپینهای اینترنتی از قبیل “کلاهبرداری امیرفرشاد ابراهیمی را متوقف کنید” و یا وبلاگی که در زمینه اقدامات غیرقانونی وی اطلاع رسانی می کند- آغاز به کار نموده است، قربانیان و مالباختگان بعلت تهدیداتی که از امیرفرشاد ابراهیمی دریافت نموده اند برخي مجبور به سکوت شده اند. زیرا آقای ابراهیمی با تاکید بر اینکه با سازمان استخبارات ترکیه در ارتباط است آنها را تهدید به دیپورت به ایران نموده است.
خانم مونا معصوم زاده همدست و مسئول مالی مافیای امیرفرشاد ابراهیمی می باشد. وی تحت پوشش تشکل به اصطلاح حقوق بشری بنام “دستهای یاری رسان” در سوئیس به اخاذی از بیماران مستاصل در داخل ایران پرداخته و متاسفانه از حمایت مالی تشکلهای حقوق بشری بین المللی نیز برخوردار است. جالب اینجاست که وی بی هیچ مانع و مشکلی به ایران هم رفت و آمد دارد و هم از داخل ایران و هم در خارج از کشور به جمع آوری وجه نقد می پردازد؛ بطوریکه برخی از قربانیان، به حساب بانکی او در ایران پول واریز نموده اند که در واقع این یکی از نقاط تاریکی است که نیازمند روشنگری می باشد. متاسفانه وی حتی با بی بی سی فارسی هم مصاحبه می کند و فعالیتهای غیرقانونی خود را در فضای مجازی در فیسبوک و اینترنت در ایران و اروپا پیگیری می نماید همچنانکه امیرفرشاد ابراهیمی نیز بارها به عنوان کارشناس به صدای آمریکا دعوت می شود.گفته ميشود قسمتي از درامد هاي حاصل از کلاهبرداري آقاي ابراهيمي در اختيار برخي مجريان صداي آمريکا قرار ميگيرد که با وي مصاحبه ميکنند،در واقع بخش اعظمي از کلاهبرداري هاي موفق فرشاد ابراهيمي،در نتيجه چهره پردازي هاي دروغين بخش فارسي صداي آمريکاست.
اسامی تعدادی از افراد مالباخته عبارتند از آقای احمد هاشمی کارمند سابق وزارت خارجه در ترکیه، خانم آرزو شهبازی در ترکیه، ن. ف. روزنامه نگار در ترکیه، ع. ر. روزنامه نگار در هندوستان، ف. م. روزنامه نگار در ترکیه.
پايگاه خبري حقوق انساني و اوليه بشر در راستاي ياري رساني به قربانيان،از آنها درخواست ميکند هر نوع اطلاعات و مدارکي عيه امير فرشاد ابراهيمي دارند را به اين سايت جهت انتشار و روشنگري ارسال دارند.

امیر فرشاد ابراهیمی انصار حزب اللهی سابق و کلاهبردار کنونی و دارنده دکتر ای حقوق بشر



http://amirfarshaadebrahimi.blogspot.com/#!/2012/12/blog-post_4111.htmlقابل توجه مالباختگان: امیر فرشاد ابراهیمی انصار حزب اللهی سابق و کلاهبردار کنونی و دارنده فوق دکتر ای حقوق بشر !! از امریکا!!



قابل توجه مالباختگان: امیر فرشاد ابراهیمی انصار حزب اللهی سابق و کلاهبردار کنونی و دارنده دکتر ای حقوق بشر !! از امریکا!!

http://balatarin.com/permlink/2012/12/17/3221633


Language Bookmark amirfarshaadebrahimi.blogspot.com

واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری

واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری
واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری
در واکنش به انتشار مطلبی در سایت پژواک ایران مبنی بر صدور کارتهای خبرنگاری جعلی و ادعای اخذ ویزا برای تعدادی از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی پناهنده در ترکیه، امیرفرشاد ابراهیمی در وبلاگ سرتاسر دروغ و اتهام افکنی خود مقاله ای را منتشر نمود. وی بجای پاسخگویی و پرداختن به شائبه جعل و مدرک سازی خود و همکارش خانم مونا معصوم زاده بنیانگذار سازمان به اصطلاح خیریه دستهای یاری رسان شروع به داستان سرایی برعلیه برخی از مالباختگان و قربانیان زده و آنها را به عنوان عامل و نفوذی وزارت اطلاعات رژیم که از سفارت اسرائیل پول می گرفته اند معرفی کرد! وی در مقاله خود توضیح نمی دهد که اگر احمد هاشمی، مترجم احمدی نژاد و کارمند وزارت خارجه، فرد اطلاعاتی و نفوذی است چگونه می توانسته با سفارت اسرائیل (کشوری که ایران رویای نابودی آن را دارد) ارتباط و از آنها پول گرفته باشد.
ebrahimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
چند نکته در مورد ادعاهای امیرفرشاد ابراهیمی:
آقای ابراهیمی هیچ توضیحی در مورد خبرگزاری من درآوردی خود بنام خبرگزاری گفتنی ها (گونا) نداده است (تصویر فوق). این چه خبرگزاری است که فاقد وبسایت، آدرس ثابت، شماره تلفن و هر گونه مشخصات اولیه و لازم دیگر است؟ آیا به صرف اینکه فردی – که دارای عضویت در گروهک تروریستی سپاه قدس می باشد – یک وبلاگ راه اندازی می کند می تواند ادعا کند یک آژانس خبری و خبرگزاری تاسیس نموده است؟ در این صورت هر فردی می تواند در خانه نشسته و با استفاده از رایانه خانگی خود، دهها و بلکه صدها خبرگزاری تاسیس نموده و به انتشار جعلیات بپردازد.
آقای ابراهیمی در حالیکه از احمد هاشمی اخاذی نموده تا ویزای امریکا یا اروپا را برای او بگیرد در اینجا مدعی می شود احمد هاشمی از او درخواست کمک مالی نموده است!
برخلاف ادعای ابراهیمی، احمد هاشمی در وبلاگش خود را نه به عنوان مدیر ارشد بلکه به عنوان کارمند وزارت خارجه و مترجم روسای قوا و مدیران ارشد نظام معرفی کرده است.
آقای ابراهیمی بجای اطلاعاتی و مزدور خواندن قربانیانی که از آنها اخاذی کرده است باید توضیح دهد به چه مناسبتی از پناهندگان پول گرفته و برایشان کارت خبرنگاری جعلی صادر کرده است.
امیرفرشاد ابراهیمی در مقاله خود توضیح نداده است که چرا عبدالکریم رستمی را تهدید کرده تا در صورتیکه قضیه اخاذی 3000 یورویی امیرفرشاد ابراهیمی را افشا کند او را از هندوستان دیپورت خواهد کرد. آقای ابراهیمی پس از اخذ پول هیچ اقدامی برای صدور مدارک مسافرتی برای آقای رستمی که ویزای اقامتش در هندوستان منقضی شده به عمل نیاورده است. ابراهیمی توضیح نداده که چرا 1200 یورو از خانم ناهید فرهاد گرفته ولی برای وی کارت خبرنگاری معتبر صادر ننموده است. وی همچنین در مورد اخاذی 900 یورویی از آقای فرشاد محمدی برای صدور کارت خبرنگاری تقلبی توضیحی نداده است.
سایت انجمن فتوژورنالیسم آلمان برای حق عضویت و هزینه صدور کارت خبرنگاری دویچه فتوژورنالیسم – که آقای ابراهیمی دست به جعل آنها می زند- جمعا 63 یورو درخواست می کند پس، با فرض صحت ادعاهای این شیاد بین المللی مبنی بر معتبر بودن کارتهای صادر شده، چطور می شود که وی برای صدور کارتهای خبرنگاری مبلغ 1000 الی 3000 یورو مطالبه می کند؟
آقای ابراهیمی به بهانه صدور کارت خبرنگاری و اخذ ویزا، از قربانیان خود می خواهد کارتها و مدارک شناسایی متعددی برایش بفرستند تا از آن ودارک در موقع مناسب برای گرفتن حق السکوت و ساکت کردن قربانیان استفاده نماید. همانطور که مشاهده می شود وقتی امیرفرشاد ابراهیمی نتوانست به اخاذی های خود از احمد هاشمی ادامه دهد با مدارکی که از این کارمند وزارت خارجه داشت بر علیه او پرونده سازی کرد.
ahmad hashemi 1
بسیاری از خبرنگاران و روزنامه نگاران ایرانی به علت عدم ثبات شغلی حرفه روزنامه نگاری و توقیف شدن مطبوعات از امنیت شغلی برخوردار نبوده و در مراکز مختلف تهیه خبر از جمله باشگاه خبرنگاران جوان مشغول به کار می شوند. ابراهیمی کارکنان این مرکز را به سپاه ربط داده است. اگر قرار باشد با این چنین منطقی پیش برویم همه افراد وابسته به سپاه هستند بعلت اینکه بخش خصوصی واقعی در ایران وجود ندارد و در نگاه کلان، کل کشور در کنترل و مدیریت سپاه و بسیج است.

واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری




واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری
واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری
در واکنش به انتشار مطلبی در سایت پژواک ایران مبنی بر صدور کارتهای خبرنگاری جعلی و ادعای اخذ ویزا برای تعدادی از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی پناهنده در ترکیه، امیرفرشاد ابراهیمی در وبلاگ سرتاسر دروغ و اتهام افکنی خود مقاله ای را منتشر نمود. وی بجای پاسخگویی و پرداختن به شائبه جعل و مدرک سازی خود و همکارش خانم مونا معصوم زاده بنیانگذار سازمان به اصطلاح خیریه دستهای یاری رسان شروع به داستان سرایی برعلیه برخی از مالباختگان و قربانیان زده و آنها را به عنوان عامل و نفوذی وزارت اطلاعات رژیم که از سفارت اسرائیل پول می گرفته اند معرفی کرد! وی در مقاله خود توضیح نمی دهد که اگر احمد هاشمی، مترجم احمدی نژاد و کارمند وزارت خارجه، فرد اطلاعاتی و نفوذی است چگونه می توانسته با سفارت اسرائیل (کشوری که ایران رویای نابودی آن را دارد) ارتباط و از آنها پول گرفته باشد.
ebrahimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
چند نکته در مورد ادعاهای امیرفرشاد ابراهیمی:
آقای ابراهیمی هیچ توضیحی در مورد خبرگزاری من درآوردی خود بنام خبرگزاری گفتنی ها (گونا) نداده است (تصویر فوق). این چه خبرگزاری است که فاقد وبسایت، آدرس ثابت، شماره تلفن و هر گونه مشخصات اولیه و لازم دیگر است؟ آیا به صرف اینکه فردی – که دارای عضویت در گروهک تروریستی سپاه قدس می باشد – یک وبلاگ راه اندازی می کند می تواند ادعا کند یک آژانس خبری و خبرگزاری تاسیس نموده است؟ در این صورت هر فردی می تواند در خانه نشسته و با استفاده از رایانه خانگی خود، دهها و بلکه صدها خبرگزاری تاسیس نموده و به انتشار جعلیات بپردازد.
آقای ابراهیمی در حالیکه از احمد هاشمی اخاذی نموده تا ویزای امریکا یا اروپا را برای او بگیرد در اینجا مدعی می شود احمد هاشمی از او درخواست کمک مالی نموده است!
برخلاف ادعای ابراهیمی، احمد هاشمی در وبلاگش خود را نه به عنوان مدیر ارشد بلکه به عنوان کارمند وزارت خارجه و مترجم روسای قوا و مدیران ارشد نظام معرفی کرده است.
آقای ابراهیمی بجای اطلاعاتی و مزدور خواندن قربانیانی که از آنها اخاذی کرده است باید توضیح دهد به چه مناسبتی از پناهندگان پول گرفته و برایشان کارت خبرنگاری جعلی صادر کرده است.
امیرفرشاد ابراهیمی در مقاله خود توضیح نداده است که چرا عبدالکریم رستمی را تهدید کرده تا در صورتیکه قضیه اخاذی 3000 یورویی امیرفرشاد ابراهیمی را افشا کند او را از هندوستان دیپورت خواهد کرد. آقای ابراهیمی پس از اخذ پول هیچ اقدامی برای صدور مدارک مسافرتی برای آقای رستمی که ویزای اقامتش در هندوستان منقضی شده به عمل نیاورده است. ابراهیمی توضیح نداده که چرا 1200 یورو از خانم ناهید فرهاد گرفته ولی برای وی کارت خبرنگاری معتبر صادر ننموده است. وی همچنین در مورد اخاذی 900 یورویی از آقای فرشاد محمدی برای صدور کارت خبرنگاری تقلبی توضیحی نداده است.
سایت انجمن فتوژورنالیسم آلمان برای حق عضویت و هزینه صدور کارت خبرنگاری دویچه فتوژورنالیسم – که آقای ابراهیمی دست به جعل آنها می زند- جمعا 63 یورو درخواست می کند پس، با فرض صحت ادعاهای این شیاد بین المللی مبنی بر معتبر بودن کارتهای صادر شده، چطور می شود که وی برای صدور کارتهای خبرنگاری مبلغ 1000 الی 3000 یورو مطالبه می کند؟
آقای ابراهیمی به بهانه صدور کارت خبرنگاری و اخذ ویزا، از قربانیان خود می خواهد کارتها و مدارک شناسایی متعددی برایش بفرستند تا از آن ودارک در موقع مناسب برای گرفتن حق السکوت و ساکت کردن قربانیان استفاده نماید. همانطور که مشاهده می شود وقتی امیرفرشاد ابراهیمی نتوانست به اخاذی های خود از احمد هاشمی ادامه دهد با مدارکی که از این کارمند وزارت خارجه داشت بر علیه او پرونده سازی کرد.
ahmad hashemi 1
بسیاری از خبرنگاران و روزنامه نگاران ایرانی به علت عدم ثبات شغلی حرفه روزنامه نگاری و توقیف شدن مطبوعات از امنیت شغلی برخوردار نبوده و در مراکز مختلف تهیه خبر از جمله باشگاه خبرنگاران جوان مشغول به کار می شوند. ابراهیمی کارکنان این مرکز را به سپاه ربط داده است. اگر قرار باشد با این چنین منطقی پیش برویم همه افراد وابسته به سپاه هستند بعلت اینکه بخش خصوصی واقعی در ایران وجود ندارد و در نگاه کلان، کل کشور در کنترل و مدیریت سپاه و بسیج است.

واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری


واکنش شتابزده امیرفرشاد ابراهیمی به خبر جعل کارت های خبرنگاری
در واکنش به انتشار مطلبی در سایت پژواک ایران مبنی بر صدور کارتهای خبرنگاری جعلی و ادعای اخذ ویزا برای تعدادی از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی پناهنده در ترکیه، امیرفرشاد ابراهیمی در وبلاگ سرتاسر دروغ و اتهام افکنی خود مقاله ای را منتشر نمود. وی بجای پاسخگویی و پرداختن به شائبه جعل و مدرک سازی خود و همکارش خانم مونا معصوم زاده بنیانگذار سازمان به اصطلاح خیریه دستهای یاری رسان شروع به داستان سرایی برعلیه برخی از مالباختگان و قربانیان زده و آنها را به عنوان عامل و نفوذی وزارت اطلاعات رژیم که از سفارت اسرائیل پول می گرفته اند معرفی کرد! وی در مقاله خود توضیح نمی دهد که اگر احمد هاشمی، مترجم احمدی نژاد و کارمند وزارت خارجه، فرد اطلاعاتی و نفوذی است چگونه می توانسته با سفارت اسرائیل (کشوری که ایران رویای نابودی آن را دارد) ارتباط و از آنها پول گرفته باشد.
ebrahimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
چند نکته در مورد ادعاهای امیرفرشاد ابراهیمی:
آقای ابراهیمی هیچ توضیحی در مورد خبرگزاری من درآوردی خود بنام خبرگزاری گفتنی ها (گونا) نداده است (تصویر فوق). این چه خبرگزاری است که فاقد وبسایت، آدرس ثابت، شماره تلفن و هر گونه مشخصات اولیه و لازم دیگر است؟ آیا به صرف اینکه فردی – که دارای عضویت در گروهک تروریستی سپاه قدس می باشد – یک وبلاگ راه اندازی می کند می تواند ادعا کند یک آژانس خبری و خبرگزاری تاسیس نموده است؟ در این صورت هر فردی می تواند در خانه نشسته و با استفاده از رایانه خانگی خود، دهها و بلکه صدها خبرگزاری تاسیس نموده و به انتشار جعلیات بپردازد.
آقای ابراهیمی در حالیکه از احمد هاشمی اخاذی نموده تا ویزای امریکا یا اروپا را برای او بگیرد در اینجا مدعی می شود احمد هاشمی از او درخواست کمک مالی نموده است!
برخلاف ادعای ابراهیمی، احمد هاشمی در وبلاگش خود را نه به عنوان مدیر ارشد بلکه به عنوان کارمند وزارت خارجه و مترجم روسای قوا و مدیران ارشد نظام معرفی کرده است.
آقای ابراهیمی بجای اطلاعاتی و مزدور خواندن قربانیانی که از آنها اخاذی کرده است باید توضیح دهد به چه مناسبتی از پناهندگان پول گرفته و برایشان کارت خبرنگاری جعلی صادر کرده است.
امیرفرشاد ابراهیمی در مقاله خود توضیح نداده است که چرا عبدالکریم رستمی را تهدید کرده تا در صورتیکه قضیه اخاذی 3000 یورویی امیرفرشاد ابراهیمی را افشا کند او را از هندوستان دیپورت خواهد کرد. آقای ابراهیمی پس از اخذ پول هیچ اقدامی برای صدور مدارک مسافرتی برای آقای رستمی که ویزای اقامتش در هندوستان منقضی شده به عمل نیاورده است. ابراهیمی توضیح نداده که چرا 1200 یورو از خانم ناهید فرهاد گرفته ولی برای وی کارت خبرنگاری معتبر صادر ننموده است. وی همچنین در مورد اخاذی 900 یورویی از آقای فرشاد محمدی برای صدور کارت خبرنگاری تقلبی توضیحی نداده است.
سایت انجمن فتوژورنالیسم آلمان برای حق عضویت و هزینه صدور کارت خبرنگاری دویچه فتوژورنالیسم – که آقای ابراهیمی دست به جعل آنها می زند- جمعا 63 یورو درخواست می کند پس، با فرض صحت ادعاهای این شیاد بین المللی مبنی بر معتبر بودن کارتهای صادر شده، چطور می شود که وی برای صدور کارتهای خبرنگاری مبلغ 1000 الی 3000 یورو مطالبه می کند؟
آقای ابراهیمی به بهانه صدور کارت خبرنگاری و اخذ ویزا، از قربانیان خود می خواهد کارتها و مدارک شناسایی متعددی برایش بفرستند تا از آن ودارک در موقع مناسب برای گرفتن حق السکوت و ساکت کردن قربانیان استفاده نماید. همانطور که مشاهده می شود وقتی امیرفرشاد ابراهیمی نتوانست به اخاذی های خود از احمد هاشمی ادامه دهد با مدارکی که از این کارمند وزارت خارجه داشت بر علیه او پرونده سازی کرد.
ahmad hashemi 1
بسیاری از خبرنگاران و روزنامه نگاران ایرانی به علت عدم ثبات شغلی حرفه روزنامه نگاری و توقیف شدن مطبوعات از امنیت شغلی برخوردار نبوده و در مراکز مختلف تهیه خبر از جمله باشگاه خبرنگاران جوان مشغول به کار می شوند. ابراهیمی کارکنان این مرکز را به سپاه ربط داده است. اگر قرار باشد با این چنین منطقی پیش برویم همه افراد وابسته به سپاه هستند بعلت اینکه بخش خصوصی واقعی در ایران وجود ندارد و در نگاه کلان، کل کشور در کنترل و مدیریت سپاه و بسیج است.

یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۱۳


امیرفرشاد ابراهیمی، کلاهبرداری و جعل کارت‌های خبرنگاری


http://www.pezhvakeiran.com/maghaleh-51163.html





امیرفرشاد ابراهیمی، کلاهبرداری و جعل کارت‌های خبرنگاری


امیرفرشاد ابراهیمی یکی از بنیانگذاران و اعضای هسته اولیه انصار حزب الله و همچنین دارای 2 سال عضویت در سپاه قدس می باشد که پس از پرونده نوارسازان به ترکیه آمد و به دنبال رد درخواست پناهندگی اش توسط سازمان ملل و 6 سال آوارگی در ترکیه با ازدواج با نسرین بصیری به آلمان منتقل شد. جالب اینکه خانم بصیری 30 سال بزرگتر از ابراهیمی بود. امیرفرشاد ابراهیمی پس از خروج از کشور با دروغبافی و داستان سرایی در مورد دیده ها و تجارب شخصی خود بر سر زبانها افتاد.
در دو سه سال اخیر اما، وی با اخاذی از پناهندگان سیاسی در ترکیه و وعده انتقال آنها به اروپا و امریکای شمالی ارتزاق می کند. وی در ابتدای هر اخاذی ادعا می کند با نهادهای اطلاعاتی انگلیس و امریکا در ارتباط نزدیک بوده و تشکیلاتی به نام "کمیته نجات وزارت خارجه آمریکا" را راه اندازی نموده و برای پناهندگان سیاسی در ترکیه و دیگر کشورها ویزای امریکا دریافت می کند. امیرفرشاد ابراهیمی دارای مدرک دیپلم می باشد که به علت حضورش در انصارحزب الله و سپاه قدس توانست یک شبه مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را بگیرد. در حال حاضر، وی خود را به عنوان دانشجوی فوق دکترای حقوق بشر! از دانشگاه آریزونای آمریکا معرفی می کند در حالیکه ورود اعضای فعلی و سابق گروهگ تروریستی سپاه قدس به داخل خاک آمریکا در هر شرایطی ممنوع است.
در یک کلاهبرداری گسترده، امیرفرشاد ابراهیمی در سال 1388 از محمدرضا مدحی نیز پول هنگفتی را اخاذی نمود تا برای او مدارک اقامت اروپا تهیه کند. وی در یکی دو سال اخیر، با مطرح کردن خود به عنوان فعال حقوق بشر و بویژه حقوق پناهندگان هزاران یورو درآمد داشته است. این عضو سابق سپاه قدس، حداقل از شش تن از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی که به صورت پناهنده در ترکیه و هندوستان بسر می برند اخاذی نموده است.
از جمله مالباختگانی که به امید خروج از ترکیه هزاران یورو به حساب خانم مونا معصوم زاده، همدست امیرفرشاد ابراهیمی در سوئیس واریز کرده اند، احمد هاشمی مترجم و کارمند اخراجی وزارت خارجه جمهوری اسلامی می باشد. امیرفرشاد ابراهیمی با گرفتن بیش از هزار یورو دو کارت برای احمد هاشمی و آرزو شهبازی صادر نموده است که هر دو کارت های خبرنگاری جعلی و غیرواقعی می باشد که تمامی مشخصات و جزئیات مندرج در آن از قبیل آدرس پستی، وبسایت، و تلفن غیرحقیقی و جعلی است.
قربانیان و مالباختگان بعلت تهدیداتی که از امیرفرشاد ابراهیمی دریافت نموده اند مجبور به سکوت شده اند. زیرا آقای ابراهیمی با تاکید بر اینکه با سازمان استخبارات ترکیه در ارتباط است آنها را تهدید به تحت فشار قرار دادن، بدنام کردن، اتهام جاسوسی و دیپورت به ایران نموده است.
خانم مونا معصوم زاده
خانم مونا معصوم زاده همدست و مسئول مالی مافیای امیرفرشاد ابراهیمی می باشد. وی ساکن سوئیس می باشد ولی 4 ماه از سال را در تهران به سر می برد. مونا معصوم زاده تحت پوشش تشکل به اصطلاح خیریه و حقوق بشری بنام "دستهای یاری رسان" در سوئیس به اخاذی از بیماران مستاصل در داخل ایران پرداخته و متاسفانه از حمایت و تامین مالی تشکلهای حقوق بشری بین المللی نیز برخوردار است. جالب اینجاست که وی بی هیچ مانع و مشکلی به ایران هم رفت و آمد دارد و هم از داخل ایران و هم در خارج از کشور به جمع آوری وجه نقد می پردازد؛ بطوریکه برخی از قربانیان، به حساب بانکی او در ایران پول واریز نموده اند که در واقع این یکی از نقاط تاریکی است که نیازمند روشنگری می باشد. متاسفانه وی حتی با بی بی سی فارسیهم مصاحبه می کند و فعالیتهای غیرقانونی خود را در فضای مجازی در فیسبوک و اینترنت در ایران و اروپا پیگیری می نماید؛ همچنانکه امیرفرشاد ابراهیمی نیز بارها به عنوان کارشناس به صدای آمریکا دعوت می شود.
تعدادی از افراد مالباخته عبارتند از آقای احمد هاشمی کارمند سابق وزارت خارجه و پناهنده در ترکیه، خانم آرزو شهبازی پناهنده در ترکیه، خانم ناهید فرهاد فعال سیاسی و روزنامه نگار در ترکیه، عبدالکریم رستمی میرفرد روزنامه نگار و همکار رادیو کوچه در هندوستان، فرشاد محمدی فعال سیاسی چپگرا و روزنامه نگار پناهنده در ترکیه.
همچنین اخاذی های میلیونی از سردار مدحی و تلاش برای اغفال آقای ابوالفضل اسلامی دیپلمات ناراضی و آزادیخواه جمهوری اسلامی در ژاپن از جمله اقدامات مجرمانه باند امیرفرشاد ابراهیمی می باشد.
برخی از دلایل مجرمانه و غیرقانونی بودن اقدامات آقای ابراهیمی:
در تاریخ 16 اکتبر 2012، دعوتنامه ای جعلی که از خبرگزاری گفتنیها (گونا) - که وجود خارجی ندارد - برای احمد هاشمی فرستاده شد تا برای اخذ ویزا به سفارت امریکا در آنکارا نشان داده شود. این دعوتنامه جعلی بسیار ابتدایی و ناشیانه تهیه شده و دارای غلطهای املایی و گرامری فاحش انگلیسی و بعضا نامفهوم است. این خبرگزاری نه دارای وبسایت و نه هیچگونه مشخصات یک خبرگزاری است و اسم فرد امضا کننده به عنوان مدیر خبرگزاری جعلی است و هیچ مشخصات واقعی از این فرد و از این خبرگزاری در سرچها موجود نیست. شماره تلفنی که در این به اصطلاح سربرگ آن خبرگزاری کزایی نوشته شده اشتباه و جعلی است چون کد آلمان 0049 و کد برلین 030 هست که هیچ کدام از این مشخصات در آن شماره تلفن دیده نمی شود. و این شماره ای که در سربرگ قید شده: 01721560702 وجود خارجی ندارد. این شماره با کد آلمان و برلن و بدون کد شماره گیری گردید ولی هیچ نتیجه ای گرفته نشد. آدرس پستی مندرج در دعوتنامه و کارتهای خبرنگاری، توسط دو ایرانی ساکن در آلمان بررسی و غیرواقعی بودن آن احراز گردید. مشخصات کارتهایی که برای احمد هاشمی و آرزو شهبازی صادر شده نیز به همین منوال دربردارنده اطلاعاتی سرتاسر اشتباه و جعلی می باشد.
برخی مشخصات تماس مربوط به باند امیرفرشاد ابراهیمی:
شماره موبایل خانم مونا معصوم زاده و یا مونا مسعودی (به احتمال قوی این دو یک فرد هستند): 004915786779428
شماره موبایل امیرفرشاد ابراهیمی: 0019493578956
شماره موبایل ثریا (امیرفرشاد ابراهیمی ادعا می کند این فرد همسرش می باشد در حالیکه چنین فردی واقعیت ندارد): 00491636363711
شماره موبایل امیر شکوری زاده همدست امیرفرشاد ابراهیمی در محله سائیمه کادین آنکارا- ترکیه: 00905433176248
شماره حساب خانم مونا معصوم زاده در سوئیس (ولی در حال رفت و آمد به ایران) که مبالغ به آن حساب واریز شد:
Bank Name: UBS
Account Number:
02790011100140Z
IBAN:
CH320027927911100140Z
Owner: MONA Masoumzadeh
Fee: 350 Euro
SWIFT /BIC: UBSWCHZH80A
amount: 1020 Euro: 20 euro hazineh post Express

سه‌شنبه ۹ آوریل ۲۰۱۳


امیرفرشاد ابراهیمی از انصاری حزب الله تا اخاذی از احمد هاشمی مترجم رئیس جمهور




امیرفرشاد ابراهیمی از انصاری حزب الله تا اخاذی از احمد هاشمی مترجم رئیس جمهور

امیرفرشاد ابراهیمی یکی از اعضای انصار حزب الله و سپاه قدس می باشد که پس از پرونده موسوم به نوارسازان به ترکیه آمد و پس از 6 سال اقامت در ترکیه و عدم موفقيت در اخذ پناهندگي, ناگزير با ازدواج با خانم نسرین بصیری – که 40 سال از خودش بزرگتر بود- با ويزاي ازدواج به آلمان منتقل شد. امیرفرشاد ابراهیمی پس از خروج از کشور با دروغبافی و داستان سرایی در مورد دیده ها و تجارب شخصی خودبا ياري برخي رسانه ها از جمله صداي آمريکا بر سر زبانها افتاد. در دو سه سال اخیر اما، وی با اخاذی از پناهندگان سیاسی در ترکیه و وعده انتقال آنها به اروپا و امریکای شمالی ارتزاق می کند. وی در ابتدای هر اخاذی ادعا می کند با نهادهای جاسوسی انگلیس و امریکا در ارتباط نزدیک بوده و تشکیلاتی به نام “گروه نجات وزارت خارجه آمریکا” را راه اندازی نموده و برای پناهندگان سیاسی ویزای امریکا دریافت می کند. امیرفرشاد ابراهیمی دارای مدرک دیپلم می باشد که به علت حضورش در انصارحزب الله و سپاه قدس توانست یک شبه مدرک کارشناسی خود را بگیرد ولی با قضایای نوارسازان، این مدرک از وی پس گرفته شد. بنابراین، وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد ولی خود را به عنوان دانشجوی فوق دکترای حقوق بشر! از دانشگاه آریزونای آمریکا معرفی می کند در حالیکه ورود اعضای فعلی و سابق گروهگ تروریستی سپاه قدس به آمریکا در هر شرایطی ممنوع است.
در یک کلاهبرداری گسترده، امیرفرشاد ابراهیمی در سال 1388 از محمدرضا مدحی نیز 50 هزار یورو اخاذی نمود تا برای او مدارک اقامت اروپا تهیه کند. وی درسال هاي اخیر، با مطرح کردن خود به عنوان فعال حقوق بشر و بویژه حقوق پناهندگان هزاران یورو درآمد داشته است. این عضو سابق سپاه قدس، از شش تن از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی که به صورت پناهنده در ترکیه و هندوستان بسر می برند اخاذی نموده است.
از جمله مالباختگانی که به امید خروج از ترکیه هزاران یورو به حساب خانم مونا معصوم زاده، همدست امیرفرشاد ابراهیمی در سوئیس واریز کرده اند، احمد هاشمی مترجم احمدی نژاد و کارمند اخراجی وزارت خارجه می باشد که در برنامه روی خط روز پنج شنبه 8 فروردین (ويدئو اظهارات احمد هاشمي عليه اميرفرشاد ابراهيمي در صداي آمريکا) دست به افشاگری زد. امیرفرشاد ابراهیمی با گرفتن هزاران یورو دو کارت برای احمد هاشمی و آرزو شهبازی صادر نموده است که هر دو کارت های خبرنگاری جعلی و غیرواقعی می باشد که تمامی جزئیات آن از قبیل آدرس پستی، وبسایت، تلفن دارای مشخصات جعلی است.
صدور دعوتنامه های جعلی برای افراد از جمله اقدامات دیگر آقای ابراهیمی می باشد. با وجود اینکه کمپینهای اینترنتی از قبیل “کلاهبرداری امیرفرشاد ابراهیمی را متوقف کنید” و یا وبلاگی که در زمینه اقدامات غیرقانونی وی اطلاع رسانی می کند- آغاز به کار نموده است، قربانیان و مالباختگان بعلت تهدیداتی که از امیرفرشاد ابراهیمی دریافت نموده اند برخي مجبور به سکوت شده اند. زیرا آقای ابراهیمی با تاکید بر اینکه با سازمان استخبارات ترکیه در ارتباط است آنها را تهدید به دیپورت به ایران نموده است.
خانم مونا معصوم زاده همدست و مسئول مالی مافیای امیرفرشاد ابراهیمی می باشد. وی تحت پوشش تشکل به اصطلاح حقوق بشری بنام “دستهای یاری رسان” در سوئیس به اخاذی از بیماران مستاصل در داخل ایران پرداخته و متاسفانه از حمایت مالی تشکلهای حقوق بشری بین المللی نیز برخوردار است. جالب اینجاست که وی بی هیچ مانع و مشکلی به ایران هم رفت و آمد دارد و هم از داخل ایران و هم در خارج از کشور به جمع آوری وجه نقد می پردازد؛ بطوریکه برخی از قربانیان، به حساب بانکی او در ایران پول واریز نموده اند که در واقع این یکی از نقاط تاریکی است که نیازمند روشنگری می باشد. متاسفانه وی حتی با بی بی سی فارسی هم مصاحبه می کند و فعالیتهای غیرقانونی خود را در فضای مجازی در فیسبوک و اینترنت در ایران و اروپا پیگیری می نماید همچنانکه امیرفرشاد ابراهیمی نیز بارها به عنوان کارشناس به صدای آمریکا دعوت می شود.گفته ميشود قسمتي از درامد هاي حاصل از کلاهبرداري آقاي ابراهيمي در اختيار برخي مجريان صداي آمريکا قرار ميگيرد که با وي مصاحبه ميکنند،در واقع بخش اعظمي از کلاهبرداري هاي موفق فرشاد ابراهيمي،در نتيجه چهره پردازي هاي دروغين بخش فارسي صداي آمريکاست.
اسامی تعدادی از افراد مالباخته عبارتند از آقای احمد هاشمی کارمند سابق وزارت خارجه در ترکیه، خانم آرزو شهبازی در ترکیه، ن. ف. روزنامه نگار در ترکیه، ع. ر. روزنامه نگار در هندوستان، ف. م. روزنامه نگار در ترکیه.
پايگاه خبري حقوق انساني و اوليه بشر در راستاي ياري رساني به قربانيان،از آنها درخواست ميکند هر نوع اطلاعات و مدارکي عيه امير فرشاد ابراهيمي دارند را به اين سايت جهت انتشار و روشنگري ارسال دارند.



http://amirfarshaadebrahimi.blogspot.com/#!/2012/12/blog-post_4111.htmlقابل توجه مالباختگان: امیر فرشاد ابراهیمی انصار حزب اللهی سابق و کلاهبردار کنونی و دارنده فوق دکتر ای حقوق بشر !! از امریکا!!



قابل توجه مالباختگان: امیر فرشاد ابراهیمی انصار حزب اللهی سابق و کلاهبردار کنونی و دارنده دکتر ای حقوق بشر !! از امریکا!!

http://balatarin.com/permlink/2012/12/17/3221633


Language Bookmark amirfarshaadebrahimi.blogspot.com


http://www.facebook.com/stopamirfarshadebrahimi




امیرفرشاد ابراهیمی از انصاری حزب الله تا اخاذی از احمد هاشمی مترجم رئیس جمهور



http://azizanpress.com/index/2013/03/28/ahmad-hashemi-talks-about-amir-farshad-ebrahim/

امیرفرشاد ابراهیمی از انصاری حزب الله تا اخاذی از احمد هاشمی مترجم رئیس جمهور
امیرفرشاد ابراهیمی یکی از اعضای انصار حزب الله و سپاه قدس می باشد که پس از پرونده موسوم به نوارسازان به ترکیه آمد و پس از 6 سال اقامت در ترکیه و عدم موفقيت در اخذ پناهندگي, ناگزير با ازدواج با خانم نسرین بصیری – که 40 سال از خودش بزرگتر بود- با ويزاي ازدواج به آلمان منتقل شد. امیرفرشاد ابراهیمی پس از خروج از کشور با دروغبافی و داستان سرایی در مورد دیده ها و تجارب شخصی خودبا ياري برخي رسانه ها از جمله صداي آمريکا بر سر زبانها افتاد. در دو سه سال اخیر اما، وی با اخاذی از پناهندگان سیاسی در ترکیه و وعده انتقال آنها به اروپا و امریکای شمالی ارتزاق می کند. وی در ابتدای هر اخاذی ادعا می کند با نهادهای جاسوسی انگلیس و امریکا در ارتباط نزدیک بوده و تشکیلاتی به نام “کمیته نجات وزارت خارجه آمریکا” را راه اندازی نموده و برای پناهندگان سیاسی ویزای امریکا دریافت می کند. امیرفرشاد ابراهیمی دارای مدرک دیپلم می باشد که به علت حضورش در انصارحزب الله و سپاه قدس توانست یک شبه مدرک کارشناسی خود را بگیرد ولی با قضایای نوارسازان، این مدرک از وی پس گرفته شد. بنابراین، وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد ولی خود را به عنوان دانشجوی فوق دکترای حقوق بشر! از دانشگاه آریزونای آمریکا معرفی می کند در حالیکه ورود اعضای فعلی و سابق گروهگ تروریستی سپاه قدس به آمریکا در هر شرایطی ممنوع است.
در یک کلاهبرداری گسترده، امیرفرشاد ابراهیمی در سال 1388 از محمدرضا مدحی نیز 50 هزار یورو اخاذی نمود تا برای او مدارک اقامت اروپا تهیه کند. وی درسال هاي اخیر، با مطرح کردن خود به عنوان فعال حقوق بشر و بویژه حقوق پناهندگان هزاران یورو درآمد داشته است. این عضو سابق سپاه قدس، از شش تن از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی که به صورت پناهنده در ترکیه و هندوستان بسر می برند اخاذی نموده است.
از جمله مالباختگانی که به امید خروج از ترکیه هزاران یورو به حساب خانم مونا معصوم زاده، همدست امیرفرشاد ابراهیمی در سوئیس واریز کرده اند، احمد هاشمی مترجم احمدی نژاد و کارمند اخراجی وزارت خارجه می باشد که در برنامه روی خط روز پنج شنبه 8 فروردین (ويدئو اظهارات احمد هاشمي عليه اميرفرشاد ابراهيمي در صداي آمريکا) دست به افشاگری زد. امیرفرشاد ابراهیمی با گرفتن هزاران یورو دو کارت برای احمد هاشمی و آرزو شهبازی صادر نموده است که هر دو کارت های خبرنگاری جعلی و غیرواقعی می باشد که تمامی جزئیات آن از قبیل آدرس پستی، وبسایت، تلفن دارای مشخصات جعلی است.
صدور دعوتنامه های جعلی برای افراد از جمله اقدامات دیگر آقای ابراهیمی می باشد. با وجود اینکه کمپینهای اینترنتی از قبیل “کلاهبرداری امیرفرشاد ابراهیمی را متوقف کنید” و یا وبلاگی که در زمینه اقدامات غیرقانونی وی اطلاع رسانی می کند- آغاز به کار نموده است، قربانیان و مالباختگان بعلت تهدیداتی که از امیرفرشاد ابراهیمی دریافت نموده اند برخي مجبور به سکوت شده اند. زیرا آقای ابراهیمی با تاکید بر اینکه با سازمان استخبارات ترکیه در ارتباط است آنها را تهدید به دیپورت به ایران نموده است.
خانم مونا معصوم زاده همدست و مسئول مالی مافیای امیرفرشاد ابراهیمی می باشد. وی تحت پوشش تشکل به اصطلاح حقوق بشری بنام “دستهای یاری رسان” در سوئیس به اخاذی از بیماران مستاصل در داخل ایران پرداخته و متاسفانه از حمایت مالی تشکلهای حقوق بشری بین المللی نیز برخوردار است. جالب اینجاست که وی بی هیچ مانع و مشکلی به ایران هم رفت و آمد دارد و هم از داخل ایران و هم در خارج از کشور به جمع آوری وجه نقد می پردازد؛ بطوریکه برخی از قربانیان، به حساب بانکی او در ایران پول واریز نموده اند که در واقع این یکی از نقاط تاریکی است که نیازمند روشنگری می باشد. متاسفانه وی حتی با بی بی سی فارسی هم مصاحبه می کند و فعالیتهای غیرقانونی خود را در فضای مجازی در فیسبوک و اینترنت در ایران و اروپا پیگیری می نماید همچنانکه امیرفرشاد ابراهیمی نیز بارها به عنوان کارشناس به صدای آمریکا دعوت می شود.گفته ميشود قسمتي از درامد هاي حاصل از کلاهبرداري آقاي ابراهيمي در اختيار برخي مجريان صداي آمريکا قرار ميگيرد که با وي مصاحبه ميکنند،در واقع بخش اعظمي از کلاهبرداري هاي موفق فرشاد ابراهيمي،در نتيجه چهره پردازي هاي دروغين بخش فارسي صداي آمريکاست.
اسامی تعدادی از افراد مالباخته عبارتند از آقای احمد هاشمی کارمند سابق وزارت خارجه در ترکیه، خانم آرزو شهبازی در ترکیه، ن. ف. روزنامه نگار در ترکیه، ع. ر. روزنامه نگار در هندوستان، ف. م. روزنامه نگار در ترکیه.
پايگاه خبري حقوق انساني و اوليه بشر در راستاي ياري رساني به قربانيان،از آنها درخواست ميکند هر نوع اطلاعات و مدارکي عيه امير فرشاد ابراهيمي دارند را به اين سايت جهت انتشار و روشنگري ارسال دارند.


امیرفرشاد ابراهیمی انصار حزب اللهی سابق و کلاهبردار کنونی و دارنده فوق دکترای حقوق بشر!!


امیرفرشاد ابراهیمی انصار حزب اللهی سابق و کلاهبردار کنونی و دارنده فوق دکترای حقوق بشر!! از امریکا




امیرفرشاد ابراهیمی انصار حزب اللهی سابق و کلاهبردار کنونی و دارنده فوق دکترای حقوق بشر!! از امریکا را بهتر بشناسیم.


بزودی اطلاعات تکمیلی جدید به همراه اسناد و مدارک اخاذی از 10 نفر از پناهندگان سیاسی در ترکیه توسط این فوق دکترای حقوق بشر و حامی حقوق پناهندگان!! در دسترس همگان قرار داده خواهد شد.



امیر فرشاد ابراهیمی جعل کننده مدارک و اخاذی از پناهندگان از طریق فریب دادن پناهندگان سیاسی و جا زدن خود به عنوان فعال حقوق بشر و حامی پناهندگان سیاسی در ترکیه و دیگر نقاط، هزاران یورو از پناهندگان اخاذی می نماید. این انصار حزب اللهی پست فطرت با پولهایی که از این افراد می گیرد و با شگردهای مختلف آنها را وادار به سکوت می کند امرار معاش می کند. زمان اقامه دعوا علیه این شیاد فرارسیده است.


---------------------------------------------------------

امیر فرشاد ابراهیمی جعل کننده مدارک و اخاذی از پناهندگان از طریق فریب دادن پناهندگان سیاسی و جا زدن خود به عنوان فعال حقوق بشر و حامی پناهندگان سیاسی در ترکیه و دیگر نقاط، هزاران یورو از پناهندگان اخاذی می نماید. این انصار حزب اللهی پست فطرت با پولهایی که از این افراد می گیرد و با شگردهای مختلف آنها را وادار به سکوت می کند امرار معاش می کند. زمان اقامه دعوا علیه این شیاد فرارسیده است.


---------------------------------------------------------


مالباختگان عزیز بیایید با کار جمعی و تنظیم شکواییه دسته جمعی، هر چه سریعتر این شیاد پلید را به دست عدالت بسپاریم تا سزای اعمالش را ببیند و دیگر هموطنانی که از جور و استبداد آخوندی فرار می کنند در دام این کلاهبرار اسیر نشوند.